woensdag 17 mei 2017

Stempelkaartjes


Hallo,

Deze keer een tweetal stempelkaartjes. Voor de achtergrond heb ik Distress inkt gebruikt en diverse stempels. Bij deze serie is de achtergrond eerst gemaakt en daarna de stempels van Veer & Moon en Indigo Blu erop gestempeld. En deze ingekleurd met aquarel verf. Door de bloemen zie je nog iets van de achtergrond. Ik heb nog een serie liggen waar ik eerst de bloemen heb gestempeld en met mask papier bedekt en daarna de achtergrond gemaakt. Deze zijn nog niet klaar dus dat komt nog. Bij de eerste kaart had ik pech...de tekst op de kop gestempeld....Op deze manier opgelost....Jammer maar het is niet anders.


gaas : Marianne Design CS 0955,
achtergrond tekst: Marianne Design EC 0095,
stipjes: CreaMotion,
Druppels: Craft Emotion 130501/1257,
tekst: Differents Colors S-00069,
bloem: Veer & Moon Stamp VM 06


gaas : Marianne Design CS 0955,
visnet Marianne Design TC 0839,
streepjes: CreaMotion,
postzegel stempel: Studio Light Stamp SL 174,
Bloem, gras en tekst: Indigo Blu Nature I code:N1.


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.