zondag 2 april 2017

Condoleance


Hallo,

In mijn vorige bericht had ik het over de condoleance kaartjes voor de workshop. In totaal zijn het zes verschillende kaartjes. Deze keer laat ik jullie er drie zien. Het is altijd weer moeilijk om een mooi ontwerp te vinden. Voor de ideeën heb ik gekeken op Pinterest. Hier komen ze.




achtergrond Joy Crafts 6410/0366,
tekst Joy Crafts 6410/0012,
vlek collectable van Marianne Design,
vlinder Sizzix thinlits 661182.



tekst Joy Crafts 6410/0012,
stempel Differents Colors S-00092,
embossing folder Provo Craft.



tekst Joy Crafts 6410/0012,
embossing folder Sizzix,
vlinder Making Memorie # 31809
en een lintje.

Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.

1 opmerking:

  1. Hoi Hilda, ik blijf het lastige kaarten vinden om te maken de condoleance kaarten, maar deze zijn mooi geworden. Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.