donderdag 30 maart 2017

Crazy bird


Hallo,

De hele morgen aan het kaartjes maken voor een w.s. En wel condoleance kaartjes. Nu ff iets anders ...... daarom de kaartjes die ik nog heb liggen posten. Dit zijn kaartjes van een heel andere orde. De crazy birds van Tim Holzt. Bij het eerste kaartje zijn de randen ook weer opgeruwd en met gesso bewerkt. Hier is het zelfde papier gebruikt als bij het bericht van 28 maart. De stempels zijn ingekleurd met aquarel verf en de ogen zijn gebold met dimensional magic van plaid.




Bird Crazy stampers anonymous CMS 212, 
tekst Marianne Design:"makers me" KJ 1701,
Sizzix thinlits 660222,
papier: Joy Crafts lavendel 6011/0501.



Bird Crazy stampers anonymous CMS 212, 
tekst Marianne Design:"makers me" KJ 1701, 
Sizzix thinlits vlek 660222, stenen 661175




Bird Crazy stampers anonymous CMS 212,  
tekst Marianne Design:"makers me" KJ 1701, 
Sizzix thinlits abc 661175


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.



1 opmerking:

  1. Hoi Hilda, wat een super leuke kaartjes. De 'crazy birds' stempels staan op mijn verlanglijstje. Mooi ingekleurd trouwens. Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.