vrijdag 6 januari 2017

Kaartjes met een vlinder.


Hallo,

Allereerst een creatief, gezond, liefdevol en gelukkig 2017!
Moest even mij kaart voorraad weer aanvullen.... Vandaar deze eenvoudige kaartjes, ze zijn snel te maken. Voor de achtergrond stempels heb ik Vivid inkt gebruik. De inkt is erg helder van kleur. De tekst is gestempeld met inkt van Versa fine. De vinder is van Joy Crafts 6002/0027. Deze heb ik uit een oud boek gestanst. Door de knopen heb ik een hennep touwtje gedaan. Bij de vierkante kaartjes heb ik met een fine liner een randje getekend. Hier komen de kaartjes.





tekst Joy Crafts 6410/0010
achtergrond HeroArts C3003


tekst Joy Crafts 6410/0010
achtergrond Joy Crafts 6410/0366 en
rechts Crea Motion



tekst Joy Crafts 6410/0010
achtergrond HeroArts C3003


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.




1 opmerking:

  1. Dag Hilda,

    Wat een ongelooooflijk leuke kaartjes. Ik bewaar je idee hoor en sla het even op.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.