maandag 3 oktober 2016

Zussenweekend


Hallo,

Een ontzettend gezellig weekend achter de rug met mijn zes zussen. En net als andere jaren heb ik weer iets voor mijn zussen gemaakt. Dit keer is het een staande kaart met trouwfoto van onze ouders. De foto is afgedrukt op canvas. Alle randen zijn opgeruwd met een distresser en bewerkt met gesso.
Na het idee van een kaart die ik gemaakt heb op de workshop bij Hobby Vision. Hier komen de kaarten.









Gebruikte materialen:
papier van Joy Crafts "Autum" 6011/0502,
Sizzix Thinlits: 661182, 660220, 660222,
lint, knijpertje en bloemetjes.


 Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    prachtige kaarten heb je gemaakt, leuk met de trouwfoto en ze zijn nét allemaal anders, super gedaan.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat gaaf om dit aan je zussen cadeau te doen!! Zo persoonlijk!!!Bij je vader haalden we vroeger boodschappen maar ik herken hem niet van de foto. Maarwel leuk om te zien.
    Fijn weekend!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Wat gaaf om dit aan je zussen cadeau te doen!! Zo persoonlijk!!!Bij je vader haalden we vroeger boodschappen maar ik herken hem niet van de foto. Maarwel leuk om te zien.
    Fijn weekend!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.