woensdag 28 september 2016

Vlinder en ...


Hallo,

Het beloofde berichtje laat nog even op zich wachten. Als ik het nu plaats is de verassing voor mijn zussen eraf..... Daarom eerst dit. 
Samen met twee vrienden hebben we een workshop gedaan bij Hobby Vision in Rijssen. Daar hebben we gewerkt met o.a. Sizzix mallen (muurtje, vlinder, hartje, cirkel) en gesso.  De randen zijn opgeruwd met een distresser en daarna met gesso bewerkt.  






Eén keer in de week ga ik wandelen met een oudere dame. Daar kunnen we zo van genieten. Nu zijn wij op een mooie zonnige dag naar de kinderboerderij in Holten geweest. Van de foto's heb ik een album gemaakt als herinnering aan deze dag. De pagina's zijn gelamineerd en ingebonden met "the cinch".




Dit was het weer voor vandaag,
groetjes Hilda.











1 opmerking:

  1. Hallo Hilda,

    Super kaartje!! En leuk om zo een cadeautje weg te geven. Heel persoonlijk.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.