vrijdag 30 september 2016

Nog een kaartje


Hallo,

We zijn druk bezig geweest.....daar komt er nog een. De klompen op de foto heb ik vaak gedragen tot dat ik natte voeten kreeg. Er zitten grote gaten in de zool. Maar om ze zomaar weg te doen vond ik jammer. Vandaar dat ze op de veranda staan van ons tuinhuisje. Foto van gemaakt en nu verwerkt in een kaartje. Op de label onder de foto staat: "druk vandaag op PAUZE en geniet". Ook bij deze kaart heb ik de randen opgeruwd met een distresser en daarna met gesso geverfd. 






Gebruikte materialen:
papier "My Mind's Eye":
 "on the bright side" #085110,
kleine blaadjes Marianne Design CR 1336,
hark Marianne Design LR 0374,
tekst op label Joy Crafts 6410/0010,
rondjes onder foto links Sizzix thinlits 660222,
Stitched square STAX MFT-522.

Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.


1 opmerking:

  1. Hoi Hilda,
    leuke foto, mooie kaart heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.