donderdag 28 juli 2016

Soap.....of zeep


Hallo,

In de zomer komt er niet veel knutselen..... Maar dit keer heb ik iets totaal anders. Geen lay out, kaartjes of mini albumpjes maar...... zeeppompje. De foto's zijn gelamineerd. Binnenin zit een foto en aan de buitenkant twee foto's in de vorm van een label. Vastgemaakt met wax koord. Een leuk cadeautje voor mijn vriendin. Kreeg een paar jaar terug een zeeppompje van mijn zus met jeugdfotootjes van ons beide. Het idee was er dus al.








Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda


2 opmerkingen:

  1. wat mooi gemaakt Hilda,
    leuk de foto aan de binnenkant,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!! Wil ik zelf ook nog eens maken.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.