vrijdag 29 juli 2016

Hello


Hallo,

Laatst vroeg mij iemand of ik de maten van een Peek a Boo Hidden Message card voor haar van inches in cm kon overzetten. Ze plaatste de link op mijn facebook account. Doordat ik het druk had is het er gisteren pas van gekomen. Wil je de het filmpje ook bekijken klikt dan op hier. Natuurlijk heb ik de kaart ook zelf gemaakt. Het is een erg leuk model. Hier komt mijn kaart.



voorkant





binnenin



 Gebruikte materialen:
papier van: Papermania Docraft
Tilly daydream van capsule collection en
Spots & Stripes - pastel,
i.p.v. ponsen heb ik nestabilities gebruikt,
de tekst stempels onbekend.


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.