vrijdag 3 juni 2016

Dame met hoed


Hallo,

Deze week vriendinnen op bezoek gehad. Wij hebben o.a. de vlinderkaart van 27 april gemaakt.(zie hier, voor een korte uitgeleg). Het was weer reuze gezellig. En omdat ik al een aantal vlinderkaarten op voorraad heb ben ik met andere stempels aan de slag gegaan. Voor deze eerste serie heb ik gekozen voor een stempel van Inkadinkado. Ze zijn erg verschillend van kleur doordat erbij de tweede kaart meer gele inkt in zit. In mijn volgende bericht nog meer kaarten met een distress inkt achtergrond. 






Gebruikte materialen:
tekst Hero Arts C4494,
Dame Inkadinkado 93544-x,
bedeltje Marianne Design,
Bloemetjes.

Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.



1 opmerking:

  1. De vlinderkaarten zijn mooi, maar deze 10x zo mooi! Complimenten.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.