vrijdag 29 april 2016

A warm hello


Hallo,

Omdat ik nog heel wat kaartjes heb liggen nog een berichtje deze week. Tja als je computer besmet is met een virus.....kun je even niets meer. De boel is weer gemaakt maar helaas wel alle bestanden kwijt. Gelukkig had ik nog aardig wat foto's op mijn Ipad staan. Regelmatig een back up maken...... Maar ja dat schiet er zo bij in. 
Dit keer een meer mannelijke kaart. Het modelletje heb ik op Pinterest gezien. Een niet zo moeilijke kaart. Het papier komt uit een paperpad van Jillibean soup: "Neopolitan Bean Bisque". De tekst stempel is van Hero arts. De ander stempeltjes zijn van de Action.








Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.