woensdag 30 maart 2016

Verhuizen


Hallo,

Een paar kaartjes gemaakt na het idee van een scrapvriendin. Toen ik ze zag vond ik ze erg leuk. En ben ik aan de slag gegaan.
Voor het dakje (ribbel karton) heb ik twee vierkante stansen gebruikt. Op de magneet mat gelegd en zo door de Bigshot. Daarna door midden gesneden. De huisjes zijn rest papier van Crea Motion en Bobunny.









Gebruikte materialen:
tekst: JoyCraft 6410/0013 en 6410/0021,
vogels: JoyCraft 6003/0045 en
Marianne Design Creatables LR 0290,
Nellie's multi frame,
knoopjes en plakparels.


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.




2 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat een mooie serie kaarten heel mooi met de nestkastjes .
    Mooie van kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo die huisjes. Grappig dat je dan weer direct hele verschillende maakt.
    Handig om de magneetmat te gebruiken bij het stansen.
    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.