woensdag 9 maart 2016

hip hip hooray


Hallo,

Zo dat was even uit de running.....ja de griep had en heeft mij nog te pakken. Foei wat kun je daar vervelend van zijn. En tot mijn grote schrik zag ik ruim een week nadat onze oudste kleinzoon jarig was, zijn kaart op mijn bureau liggen. Helemaal vergeten.....op de verjaardag konden wij er ook al niet bij zijn van wegen de griep en dan laat ik de kaart, speciaal voor hem gemaakt ook nog op mijn bureau liggen. Dat zegt genoeg....
Hier komt de kaart met leuke knoopjes....en ook nog één die iets eenvoudiger is.




Stempels van denk ik Her Arts.




Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.

1 opmerking:

  1. Wat super leuk gemaakt met de stempels wat een mooie leuke beestenboel .
    De knoopjes zijn ook super prachtige kaartjes Hilda !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.