donderdag 4 februari 2016

Taart & kadootjes.



Hallo,

Op het internet gekeken bij Pinterest en zag deze leuke voorbeelden. Daardoor geïnspireerd heb een viertal kaarten gemaakt. Eenvoudig maar, al zeg ik het zelf, erg mooi. Gestempeld met inkt van Vivid en de tekst met Versa Fine. Uit een oud boek de vlinders en de bloemen gestanst met dies van Joy Crafts. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hier komen ze.







   

Achtergrond stempel onbekend,
tekst: Marianne Design EC 0138
Eline's words,
vlinders Joy Crafts






De volgende twee kaarten is de achtergrond stempel met:
Hero Arts: C3002 friends en
C3003 celebrate,
tekst: Marianne Design CS 0847,
bloemen Joy crafts.

Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat een mooie kaarten Hilda !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten Hilda,
    de rode zijn echt super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hilda,
      ik ben ook eens gaan zoeken, het stempeltje is inderdaad van Crea Motion, zitten 4 verschillende op een sheet..
      als ik weer aan de kaart kan, ga ik daar ook eens iets mee doen..
      groetjes,
      Ans

      Verwijderen
  3. Prachtige CAS kaarten Hilda.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.