donderdag 7 januari 2016

Agenda 2016



Hallo,

Voor iedereen de alle beste wensen in 2016. Dit keer laat ik jullie 2 agenda's zien. Uiteraard al in 2015 gemaakt. Momenteel ben ik druk met het verhuizen van mijn hobbyspullen naar een grotere kamer. Deze eerst helemaal opgeknapt....ja als de kinderen het nest verlaten..... Nu weet ik weer wat ik allemaal bezit aan materialen ;-D. We zijn nog wel even bezig t.z.t. plaats ik nog wel wat kiekjes. Hier komen de agenda's met als thema "by the sea" en "french country".


De agenda "By the sea":





De inhoud:





Agenda: "French country":



De inhoud:





Gemaakt met papier van Graphic 45:
By the sea collection en
French country collection,
ingebonden met the cinch.

Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda. 



2 opmerkingen:

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.