donderdag 12 november 2015

Rendier



Hallo,

Dit keer een viertal kerstkaartjes. Toen ik op vakantie was heb ik de kaartjes gesneden en thuis beplakt met dessin papier van Joy Crafts. De stempel is van Marianne Design. Een ontzettend leuke stempel, al zeg ik het zelf. De afdrukjes zijn ingekleurd met stiften van Docraft Papermania. Ben benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden. 









Gebruikte materialen:
Joy Crafts "Happy Holidays"6011/0703,
rendier Marianne Design CO 9601,
tekst stempel Differnts Colrs S-00050,
Findit schaatsen ADD 10003.


Met één van deze kaartjes doe ik mee aan de challenge bij:


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.

4 opmerkingen:

  1. Schattige kaartjes Hilda....heel leuk gedaan. Mooi modelletje en een heel lief stempeltje.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk model, en dat papier is ook zo gaaf,
    leuke plaatjes, ja mooie kaartjes ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model kerstkaart en een lief stempeltje erop.
    Dat zijn toch mooi weer vier kerstkaartjes erbij ;-)

    groetjes en fijn weekend, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.