dinsdag 22 september 2015

Kerst


Hallo,

Kom net weer van fysio.....een beetje moe maar de spieren zijn weer los gemaakt. Vrijdag ga ik een weekend weg met mijn zussen. Zo als de meesten weten maak ik ieder jaar iets voor mijn 6 zussen.... Gelukkig ben ik dit jaar ruim op tijd begonnen. Met de verbouwing en mijn rug was het anders niet gelukt....In het volgende bericht laat ik jullie zien wat ik voor ze heb gemaakt. Nog even geduld ;-D. Jullie hebben nog twee kerst kaartjes tegoed. Het eerste kaartje is gemaakt met producten van Tim Holzt. Het twee met spullen van Marianne Design, Nellie Sneller en de tekst met ticket is van Joy Crafts. Hier komen ze.






Gebruikte materialen:
kaart 1
lantaarn TH Alterations Holiday lamppst 657469,
border snowflakes A2,
kaart 2
Joy Crafts tekst met ticket 6004/0001,
kerstboom Marianne Design LR 0136,
rendieren Nellie Sneller SD 035,
achtergrond embossing folder Provo Crafts Cuttlebug.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.



1 opmerking:

  1. Erg mooie en sfeervolle kerstkaarten Hilda.
    Een heel fijn zussenweekend gewenst.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.