donderdag 16 april 2015

Voor de pop "Anna".


Hallo,

De pop van mijn kleindochter houd me nog even bezig. Er moeten ook kleertjes komen voor "Anna". Grote zus heeft dit ook dus.....oma is weer aan de slag gegaan. Een truitje op de pennen en inmiddels een jasje, rok en slaapzak gemaakt. En daar is ze heel blij mee ;-D. Wil je de kleertjes van de pop van grote zus nog eens bekijken klik dan hier.
Vanavond ga ik weer gezellig met de scrapmutsen scrappen. De sketch hebben we via de mail gekregen. Inmiddels heb ik de foto's het papier de nodige versiering al uitgezocht en klaar gelegd. Daarover de volgende keer meer. Hier komen de kleertjes, veel kijk plezier.






Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    wat zijn de kleertjes mooi geworden, lijkt me heel leuk om te doen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.