vrijdag 6 februari 2015

Be true to who you are.

Hallo,

Vandaag een paar kaartjes waar geen felicitatie opstaat. Ik kwam er achter dat ik deze niet meer op voorraad had. Dus snel aan de slag met de materialen die ik nog heb liggen. Papier uit de restjes bak en de bloemen had ik ook al gestempeld en geknipt. De bloemen zijn gestempeld met Distress ink van Ranger waar de stempels van zijn....ik dacht van HeroArt. Weet het niet helemaal zeker. Veel kijk plezier.





Gebruikte materialen:
vlinder Joy Crafts 6002/0027 en Sizzix 656512,
vogel L&L Joy Crafts 1201/0009,
hekje Marianne Design LR0205,
tekst: opkikker Joy Crafts 6410/0027,
plakpareltjes en lint.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda

4 opmerkingen:

  1. Mooie serie kaartjes Hilda,
    mooi van kleur, leuke bloemen, je hebt weer voorraad!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie Hilda!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent lekker creatief bezig geweest, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bezig bijtje je hebt mooie kaarten gemaakt .Leuke bloemen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.