donderdag 29 januari 2015

With all my love

Hallo,

Van de week gezellig met vriendinnen aan de freubel geweest. We hebben kaartjes gemaakt zoals in mijn vorige berichten en een vouwkaart zoals dit model. Model gezien bij Pinterest/Joy crafts. Met papier van Graphic 45 is het een leuk kaartje geworden vind ik zelf. Onderaan dit bericht de andere kaartjes.



Met deze kaart wil ik meedoen aan:


Gebruikte materialen:
papier van Graphic 45,
diverse bloemen,
hartje Joy Crafts 6003/0005,
lint en strasjes.




Dit zijn de andere kaartjes.





Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.



6 opmerkingen:

  1. wat zijn ze weer mooi , Hilda!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je dit model hebt gebruikt voor de challenge bij Joy!Crafts,
    Veel succes!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje. Leuk model dat je ervoor gebruikt heb. Leuk dat je meedoet met de Challenge van Joy!crafts.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Hilda. Leuk model.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Joy!Crafts. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaafff, leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: ik ben gelijk je nieuwe volger...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan onze challenge, veel succes.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.