zaterdag 24 januari 2015

Hoera....

Hallo,

Dit is het eerste kaartje wat ik gemaakt heb met het mooie papier van Maja Design "Coffee in the Arbour". Model van de kaart met GoKreate  xl frame Frilly #2. Kon de kaart nog niet eerder laten zien i.v.m. de verjaardag van een scrapvriendin. Inmiddels is hij als het goed is aangekomen.







Papier van:Maja Design:
 "Coffee in the Arbour" COF-679, COF-693,
bank Marianne Desgn LR 0259,
Lin&Lene Design Joy 1201/002,
Die Namics stitched circle STAX,
Sizzix circle 657551,
tekst Joy Crafts 6410/0010,
bloem van filterzakjes,
diverse bloemetjes, lint en knopen.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda




5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kleuren en wat heb je je kaart gaaf versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hilda,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt het is altijd leuk om een zelf gemaakte kaart te krijgen weet zeker dat de ontvanger er blij mee is!!
    Leuk dingen staan er op je blog!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Ik heb lekker bij je rond gekeken en je hebt hele mooie kaartjes gemaakt met de plaatjes van Maja design! Ik las ook dat je 7de kleinkind is geboren nog gefeliciteerd, wat een rijkdom joh! Dat brengt drukte, maar ook gezelligheid met zich mee!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilda,
    Ik heb lekker bij je rond gekeken en je hebt hele mooie kaartjes gemaakt met de plaatjes van Maja design! Ik las ook dat je 7de kleinkind is geboren nog gefeliciteerd, wat een rijkdom joh! Dat brengt drukte, maar ook gezelligheid met zich mee!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.