zaterdag 29 november 2014

Uiltjes met....


Hallo,

Hier zijn we weer maar nu met kaartjes van uiltjes met...snavel! De vorige uiltjes moesten het zonder doen. Tot dat iemand mij er op wees: "leuk maar waar zijn de snaveltjes"?. Kon ik in eerste instantie het snaveltje niet vinden. Zat niet bij de stansjes. Zoeken in de opbergdoos, op de plek waar ik mijn big shot heb staan, in de hobbykamer....vind ik het onderin de restjes bak van papier! Wat een geluk want het is maar een klein dingetje. Snel de uiltjes voorzien van hun snaveltjes en nog een paar nieuwe kaartjes gemaakt. Voordat ze verstuurd worden komt er nog een tekst/felicitatie op. Hier komen ze.





Gebruikte materialen:
Collectables van Marianne Design Col 1302,
papier van paper pad Pinkpaislee # 00332,
wiebel oogjes en zelf gemaakte bloemetjes.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.