maandag 3 november 2014

"Lilian wordt grote zus".

Hallo,

Ja, de titel klopt. Voor Lilian's grote broer heb ik in 2010 een boekje gemaakt. Deze is niet op mijn blog geplaatst. Toen het derde kindje (Lilian) werd verwacht heb ik twee boekjes gemaakt één voor grote broer en één voor grote zus. (link gemaakte boekjes: hier). Het is een vrije versie van de boekjes: "Hoera er komt een kindje bij!" van Marianne Busser & Ron Schröder en "Bobbi wordt grote broer", van Ingeborg Bijlsma & Monica Maas. Deze boekjes worden nog regelmatig bekeken en gelezen. Omdat Lilian geen eigen boekje heeft, ben ik achter de computer gekropen en heb deze voor haar gemaakt, een vrije versie van: "Bobbi wordt grote broer". 






Stempel van Joy Crafts 6410/0305







Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda



1 opmerking:


  1. Wat ontzettend gaaf gemaakt, heel erg mooi ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.