donderdag 9 oktober 2014

Workshop kerstkaarten

Hallo,

Vandaag 3 kerstkaartjes. Morgen met de workshop gaan we deze maken. Het model is van Monique. Er is gebruik gemaakt van drie verschillende papier setjes, die ik zelf heb samen gesteld. 
Hier de 3 kaartjes





Gebruikte materialen:
diverse soorten papier,
stempel Differents Colors S-00050,
ronde pons,
ijskristal Craftemotions,
Stitched Circle STAX,
Xcut Docrafts XCU503006,
plaatjes van Marianne Design VK 9505, Vk 9530,
 en Studio Light RP SL 24.

Welkom Erica, leuk dat je mij gevonden hebt. 
Over waar ik in het vorig bericht mee bezig was
.....moet nog even wachten...

 Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


2 opmerkingen:

  1. Hele leuke kerstkaartjes...door middel van die vakjes indeling!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Hilda,

    Ik vind het hele mooie kerst kaarten geworden ♫

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.