donderdag 16 oktober 2014

Waar blijft de tijd

Hallo,

We hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn inmiddels 2 weken thuis. Omdat ik dit weekend met mijn zussen (6) op pad ga, had ik een rustige week ingedachte. Ja....en dan kijk je op de verjaardagkalender....krijg je een geboortekaartje......zijn je kinderen 10 jaar getrouwd....krijg je een uitnodiging om samen met vriendinnen een middagje te freubelen.... Al met al druk maarrrrrr heel leuk! 
Wat ga ik nu het eerst posten... Nog niet wat ik gemaakt heb voor mijn zussen. Eerst een verjaardagskaart. Het model is gemaakt met een Go-Kreate mal, blijf ik mooi vinden. Het stempelafdrukje is eerst geëmbost met embossing poeder van Ranger frost white en daarna met stempelinkt ingekleurd.



STAX stiched circle,
Spellbinders scalloped circle S4-125.


My Paper World 'Viva' flowers and butteerflies
4003 001 00
Differents Colors Felic S-00117


Marianne Design hekje LR0205,
Maya Road wood bird cage WD 2295
Aurelie AUW 01001 vogeltje
Prima Marketing vlinder create memories #569310.

Bedankt voor je bezoekje,
tot de volgende keer.

Groetjes Hilda



1 opmerking:


  1. Dit is ook een hele mooie kaart, woww ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.