maandag 20 oktober 2014

Freubelen


Hallo,

Een super gezellig zussen weekend achter de rug en nu de foto's van de freubel middag. Samen met Mariëtte bij Ineke deze kaartjes gemaakt. Op tafel een lekkere chaos maar de resultaten mogen er zijn. Het uitgelichte kaartje heb ik thuis gemaakt de bloemen zijn ook groen gestempeld maar op de foto is het niet helemaal goed te zien. 




Gebruikte materialen:
bloem stempel van Different Colors:
S-00113 Flower Nature,
tekst stempels (rond) Joy Crafts  6410/0005,
tekst Joy Crafts  6410/0010.



Druk aan het knippen en plakken..



Het resultaat...




Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda







4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda, wat een geweldige kaartjes heb je gemaakt. En zo gezellig met je zussen. Ook de kaarten in de blogberichten hieronder vind ik mooi. Op de een of andere manier krijg ik je blogberichten niet mee. Maar ik heb ze intussen allemaal bekeken. Super hoor!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig hoor zo'n zussenweekend! en de resultaten zijn weer prachtig, groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een mooie kaartjes zijn dat geworden ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige boel Hilda zo met je zussen en de rommel op tafel is geen chaos, maar daar liggen creatieve ideeën!! Ik vind de resultaten prachtig en wat een mooie stempels van DC.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.