woensdag 20 augustus 2014

"Zakhorloge"


Hallo allemaal,

Het gaat goed met mijn tafeltje. Het is op een paar lastige plekjes na kaal. De volgende keer laat ik het jullie zien. Nu nog nadenken of ik het ga aflakken of met was bewerken... Dat is nog even de vraag.
We blijven nog even in de mannenkaarten. Had de materialen nog op tafel liggen dus ben even door gegaan. Ook heb ik een envelopje versiert. Had ik nodig voor een cadeautje. Hier komt de kaart, zelfde model als de vorige.




Dit keer Frantage gebruikt.




Gebruikte materialen:
Go-Kreate Frilly #2 xl frame,
Pion Design papier 'old cars' PD1804,
Studio Light 1313 "industrial",
stempel My Paper World 4003 098 00,
Marianne Design tekst Eline's words EC 0138,
Tag Joy Crafts 6002/0142,
sizzix TH ticket 658551,
Stamendous Frantage Shabby white,
brads en bedeltjes .

Het envelopje.....



stempel Docrafts Urban Square PMA 907138,
emb. poeder Ranger Gold EPJ 00198,
zakhorloge Joy Crafts Back in Time 6002/0218,

Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda






3 opmerkingen:

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.