vrijdag 8 augustus 2014

Oh boy!

Hoi,

Daar zijn we weer.... Een relaxte morgen gehad. Samen met mijn man koffie gedronken en weer aan het schuren gegaan. Vanmiddag moest mijn man weer aan het werk. Nog even doorgegaan met mijn tafeltje. Het is wel een hele klus! Mijn handen trillen ervan. Het tafeltje is nog niet klaar maar er komt schot in. 
Zoals ik gisteren al schreef ik heb nog twee LO's klaar liggen. Hier komt de LO van kleinzoon Tobias. Op de foto bijna 4 jaar. Met papier van: 3ndy papir.no 'celebrate' en Little Bicycle.





chitchat stickers 3 bugs in a rug 


bedeltjes van Marianne Desin.



Gebruikte materialen:
papier van 3ndy papir.no 'celebrate',
 Little Bicycle Green Floral Ledger,
Tool time stickers 3 bugs in a rug too-811,
lettres American Crafts thickers Nutmeg,
lint van Crea Motion.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


2 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda, wat een prachtige LO's heb je gemaakt. En wat een schuurwerk. Pas wel op dat je niet overbelast raakt. Je handen moet niet blijven trillen want dan kun je niet van deze mooie LO's maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En deze had ik nog niet gezien en alweer zo een schitterende layout, super Hilda.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.