dinsdag 26 augustus 2014

Have a special day


Hallo,

Daar zijn we weer. Gisteren heerlijk gestempeld en vandaag daar twee kaartjes van gemaakt. Voor mijn volgers.... mijn tafeltje is af en de volgende keer laat ik het aan jullie zien! 









Zo zag het eruit... De hele tafel vol spullen. 


Eerst maar de boel gesneden.


En vandaag hier kaartjes van gemaakt. Nou ja twee kaartjes.
Niet alles kan in één keer. ;-D

Gebruikte materialen:
Papier van Pion Design,
inkt van Vivid,
Maya Road wood bird cage wd 2295,
stempels Joy Crafts 6410/0050,
Joy Crafts6410/0017 (achter),
Joy Crafts 6410/0016 (voor),
Joy Crafts Vintage Flourishes 6003/0031,
tekst: Hero Arts LL165,
Hero Arts C4494,
lint, koord en houten libelle.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


5 opmerkingen:

  1. Prachtige stempels en kleuren heb je gecombineerd, staat heel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Hilda,
    ik vind de 1ste erg leuk met het kooitje en de strik..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Prachtig stempelwerk zeg, heerlijk om af en toe iets anders te doen en je gemaakte kaartjes zijn Top!! mooi dat het is gemat met al die laagjes, maakt het helemaal af. Ik ben heeeeeel benieuwd naar je tafeltje wat zoveel schuur werk is geweest.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt flink je best gedaan zeg! ze zien er heel leuk uit en je hebt een lekker voorraadje voor de volgende ronde! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Hilda, wat heb je dit schitterend gemaakt!
    Prachtig al die gekleurde bloemen.
    Heb ook even rondgesnuffeld op je blog, zo veel moois!!
    Ben gelijk je volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.