zaterdag 26 juli 2014

Golden memories

Hallo,

Tussen het opruimen door nog een kaartje gemaakt. Zag dit mooie papier van Pion Design en....kon het niet laten... 
Het was best wel een heel geschuif maar na steeds weer andere borders eronder is dit het resultaat. Door de labels is het volgens mij wat speelser geworden. 
Kan me nog herinneren dat mijn vader ook een hoed droeg....en die telefoon.... is ook iets van vroeger..... Ja...."Golden Memories".... 



 



Gebruikte materialen:
papier van Pion Design:
Borders PD1806,
Gentlemen PD1807,
Old cars PD1804,
Joy Crafts Noor 6002/0258,
telefoon Sizzix Alterations Movers&Shapers 657839,
labels met stempels van:
Joy Crafts 6410/0013,
Viva My Paper World Oldfashioned Design 4003 098 00.


 Foto van mijn vader met hoed.



Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda



5 opmerkingen:

  1. Ziet er toppie uit Hilda en die labels zo verwerkt is een heel leuk idee.
    Fijn weekend, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Hilda, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart en die ouderwetse telefoon, die doet het 'm gewoon hè... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilda,
    je hebt een gave kaart gemaakt met het Pion papier..leuk plaatje en mooie labels, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt.
    Het plaatje dat je hebt gebruikt is schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.