dinsdag 29 juli 2014

Drie kaartjes

Hallo,

We hebben vakantie maar blijven thuis! Mijn man moet stand by zijn. Lekker rustig aan doen, samen in de tuin werken. Morgen heeft mijn man een vergadering aan huis. Kan ik ook weer lekker aan de freubel. Deze kaartjes heb ik tussen de bedrijven door gemaakt. Dit keer kaartjes voor bruidsparen.... Aanstaande of jubilerende. Het papier is van Fabscrap Shabby Birds C60 007 en Chic Pinks C60 005. Dit papier is aan twee kanten bedrukt


De cijfertjes zitten er nog niet opgeplakt...en
op het kaartje hier onder kunnen ook cijfertjes...


Bij dit kaartje heb ik andere indeling en kleuren gebruikt.
De hartjes komen uit de stans van Lin&Lene. 
Nooit iets weg gooien dus....



Gebruikte materialen:
papier Fabscrap Shabby Birds C60 007,
Chic Pinks C60 005,
plaatjes van Tilda,
Joy Lin&Lene Design 1201/002,
MD bedeltje,
Artemio cijfers 14001424,
lint.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


5 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Hilda, heel mooi gedaan en grappig dat je die hartjes weer hebt gebruikt...
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarjest zijn weer helemaal schitterend, toppertjes!. hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda, ik heb al je kaartjes eens goed bekeken. Wat zien ze er allemaal super uit! Ik zag een foto van jou vader met een Van Nelle voor op de fiets. Mijn opa ging met TikTak langs de deuren. Zo leuk!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilda,
    je kaartjes zijn prachtig, mooie kleurtje, leuk gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten.
    Fijne vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.