vrijdag 4 juli 2014

Daisy

Hallo,


Moet tot mijn spijt zeggen dat ik bijna geen tijd heb voor mijn blog en om een rondje langs andere bloggers te doen. De tuin vraagt veel tijd en natuurlijk ook de kleinkinderen. Sorry dames, hoop op andere tijden....
Maar....daar is tie dan de andere tag kaart....De tekst rechts op de kaart heb ik vertaald en op de tag geplakt. Dit keer katoen draad gebruikt en.....papier van Graphic 45!




linkerkant...


achter- en voorkant


rechterkant...


het klepje..


Gebruikte materialen:
papier van Graphic 45:
Secret Garden collection 4500651,
4500658, 4500125,
Bird Song collection 4500580,
Sweet Sentments collection 4500806,
Tropical Travelogue Tags 2,
bedeltje Marianne Design,
stempel tekst Different Colors S-00069,
Hero Arts F1843.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda









3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaart heel chique papier en vrolijk in deze kleuren waarmee je een mooie samenstelling hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook alweer zo prachtig Hilda, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart Hilde en het papier is dan ook een mooie keus.
    je hebt alles goed bij elkaar uitgezocht.
    succes in je tuin en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.