dinsdag 8 juli 2014

...babietje is geboren.....

Hallo,

Ben momenteel erg veel buiten bezig. Maar zo nu en dan iets freubelen is ook weer heel fijn. En ook druk voor mijn verjaardag morgen. Al hoe wel er veel familieleden op vakantie zijn, ga je toch aan het bakken. Een cake en een kwarktaart maken zoals mijn schoonmoeder het altijd deed. Nu even tijd om deze kaarten te posten. Dit keer geboorte kaartjes voor jongens en meisjes. Heel eenvoudig maar ook weer leuk. Heb er van ieder vier gemaakt. Doe ik meestal niet maar met dit model is het vrij snel gemaakt.


Dit keer vier van ieder.




Gebruikte materialen:
papier van Docrafts Me To You 160101,
bedeltjes van Marianne Design,
tekst stempel Marianne Design,
knoopjes en lintjes.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.







1 opmerking:

  1. wat een leuke kaartjes Hilda,
    heel mooi met de blokjes..en alvast gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je beter weer hebt dan vandaag..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.