zondag 29 juni 2014

Rose

Hallo,

Weer eens een berichtje van mij. Een welkom aan mijn nieuwe volgers. leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben. 
Dit weekend zijn twee scrap vriendinnen jarig. Daar heb ik o.a. deze kaart voor gemaakt. Omdat het vrij uitgebreide kaarten zijn, ik bedoel met veel foto's... plaats ik er eerst één. De andere in een volgend bericht.
Beide kaarten zijn gemaakt met papier van Graphic 45. Zo mooi papier om mee te werken! De kaart is het zelfde het model als in het bericht: 30 jaar. Daar staat ook een beknopte beschrijving van deze kaart. Ontzettend mooi model waar je veel kanten mee op kunt.

de binnenkant..


detail binnenkant..


met diverse tags


en een klepje met..


de achter- en voorkant



Gebruikte materialen:
 het score board van Martha steward,
papier van Graphic 45:
Secret Garden collection 4500651,
4500658, 4500125,
Bird Song collection 4500580,
Sweet Sentments collection 4500806,
Tropical Travelogue Tags 2,
bedeltje Marianne Design,
stempel tekst Different Colors S-00069,
Hero Arts F1843.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda







3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Hilda, daar zullen ze zeker heel blij mee zijn, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FANTASTISCH Hilda....wat heb je dit mooi gemaakt! Prachtig met al die vakjes en labels en super mooi papier! Je scrap vriendinnen zullen dit super vinden.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Dat heb je mooi gemaakt, leuk met de vakjes en de tags, erg mooi papier een superkaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.