dinsdag 3 juni 2014

"Penny Black" doosje met kaartjes


Hallo allemaal,

Het is gelukt.....De digi's van Pinterest heb ik verkleind en er een tekst onder geplaatst. Daarna ingekleurd met aquarel verf. De kaartjes zijn 9 x 9 cm. Ga er nog envelopjes bij maken en het setje is compleet.






Voor deze serie heb ik papier gebruikt van:
My Minds Eye gebruikt. "On the Bright Side" (OBS110)
Voor het cirkeltje op het doosje: 
Die-Namics Stitched Circle STAX
en kleine knoopjes.





Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda



7 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Je hebt goed de smaak te pakken met je mooie doosjes met kaarten erin....ik heb ze meteen allemaal even bekeken en deze met de egeltjes vind ik toch wel heel erg leuk!!! Dat is leuk om kado te geven, kunnen de ontvangers jouw mooie kaartjes versturen!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat het gelukt is en de serie kaarten is zo schattig ! Wanneer kom je weer eens buurten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Ook dit is weer een gave serie met de egeltjes en het doosje is ook super..wat een mooi cadeautje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Hilda, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan! Ziet er supervrolijk uit...
    Groetjes, Monique (crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super leuk gedaan Hilde en een leuke serie kaartjes.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.