zondag 1 juni 2014

Doosje met kaartjes


Hallo allemaal,

We hebben woensdag weer zo iets leuks gemaakt bij Monique. Ik heb het meteen nagemaakt. Erg leuk! Een doosje met 6 kaartjes. Maar eerst laat ik jullie het doosje en de kaartjes zien die ik bij Monique gemaakt heb.




 


Wat een leuke stempeltjes hé. Ze zijn ingekleurd met kleurpotloden.
De lay-outs zijn allemaal hetzelfde.

 Deze serie is met Vintage plaatjes.
Ben nog bezig met digi stempels. Die wil ik verkleinen.
En dan inkleuren met aquarel verf.
Wordt vervolgt....





Voor dit doosje met kaartjes heb ik papier van 
Docrafts, Papermania: 
Parkstone Pink (PMA160301), 
Burleigh Blue (PMA160303) en 
Lincoln Linen (PMA160305) gebruikt.
Nellie's Vintage plaatjes Nevi 003 Fishing, 
006 My Pal en 007 Best Friends,
digi tekst stempels en knoopjes. 
Voor het plaatje op het doosje heb ik 
Die-Namics Stitched Circle STAX gebruikt.


Bedankt voor je bezoekje,
tot de volgende keer.
Hilda



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vogel kaartjes en je Nellie Snellen kaarten zijn prachtig .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je dit allemaal superleuk gemaakt Hilda, ik vind het super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Dat ziet er prachtig uit, allebei de doosjes en de kaarten series zijn super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.