donderdag 8 mei 2014

Kiekeboe...


Hallo,

Een kaartje gemaakt voor een geboorte. Mijn kleindochter van bijna 3 jaar vond het plaatje net een schildpad...De sketch van dit kaartje is dezelfde als in mijn vorige bericht. En ook dit keer weer gemaakt met restjes papier. Het plaatje is ingekleurd met van Gogh aquarel verf.



Gebruikte materialen:
tekst stempel Marianne Design EC 0138,
trein Marianne Design Creatables LR 0308,
voetjes Artemio brads 11006234,
stempel afdrukje gehaald van Pinterest.


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda



6 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Deze is ook erg leuk, wat een grappig stempeltje..mooi papier..toppie
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is schitterend Hilda, en deze digi's blijven ook zo leuk, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hilda,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt en wat leuk van je kleindochter dat ze daar een schildpad in ziet zo leuk zijn ze op die leeftijd.
    je kaart met de egeltjes vind ik ook super lief.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Hilde
    wat een gave kaart is dit en super digi zeg!
    een hele leuke kiekeboe.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.