woensdag 14 mei 2014

Enjoy!


Hallo,

Het was even rustig bij mij want wij hebben een nieuwe computer. En voordat je alles erop hebt staan en weet hoe het allemaal werkt...ben je zo een paar dagen verder. Het is dus best wel wennen maar we gaan een poging wagen. Het is alleen vervelend dat ik mijn naam niet meer op mijn foto's kan zetten. Het programma wat ik eerst gebruikte lukt op deze computer niet....Iemand tips??? 
Nu eerst maar eens de kaart.... Het is weer een plaatje wat ik in mijn vakantie met aquarel verf heb ingekleurd. En ook voor deze kaart heb ik papier uit mijn restjes bak gebruikt. Het stempeltje is een digi van Penny Black (Pinterest). Om het stempeltje zit een hartjes rand van Lin & Leene, alleen de hartje zie je niet goed. Maar ik vond dit toch wel mooi staan.




Gebruikte materialen:
Sizzix ticket strip 656620,
tekst stempel Hero Art,
onder stempel egeltje: Joy Lin & Leene Design 1201/0002,
bloemetjes van Deco time.

Bedankt voor je bezoekje,
tot de volgende keer.
Hilda

2 opmerkingen:

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.