donderdag 3 april 2014

You make me SMILE en....


Hallo,

We zijn nog niet weg en dus....een tweetal verse kaarten. Met vers bedoel ik gisteren en vandaag gemaakt en ingekleurd. Dit keer heb ik ze ingekleurd met aquarel verf van Gogh Talens. Wat is dat toch heerlijk om te doen. Een digi stamp van Pinterest en uitgestanst met de MFT die.Stitched Circle en daar onder een scalloped Circle van Spellbinders Nestabilities. Verder weer papier uit de restjes bak, hartjes en bloemetjes




Dit kaartje heeft ook een digi stamp van Pinterest en 
een digi tekst stempel van Joy Crafts Noor,




Ook hier weer hartjes en bloemetjes.
Op deze kaart is het afdrukje ook uitgestanst 
met de MFT die.Stitched Circle.


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda




4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes Hilda, supermooi zijn ze.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaartjes! Heerlijk ontspannen hè, inkleuren....vakantie ook hoor. Maar inkleuren kan ik zo rustig van worden. Moet het eens wat vaker doen ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn weer helemaal schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.