dinsdag 1 april 2014

'n hele fijne dag!


Hallo,

Binnenkort gaan wij een paar dagen met vakantie. Dan gaat mijn aquarel set mee. En natuurlijk ook wat stempelafdrukjes. Dus was ik opzoek naar  afdrukjes om mee te nemen. Is zo fijn ontspannend en stil zitten....is ook niet alles...Vond ik nog wat ingekleurde Magnolia stempelafdrukjes. Met papier uit de restjes bak, die maar niet leeg komt.... heb ik o.a. deze kaart gemaakt. Een lay-out van Pinterest, net als de vorige twee kaartjes. Dit stempeltje is ingekleurd met distress inkt van Ranger. Strikje gemaakt met de strikkenmaker van Joy Crafts.





De tekst is van Joy Crafts Noor 6410/0010,
bedeltje van Marianne Design.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda




3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Verrassing om al ingekleurde afdrukjes tegen te komen, leuke kaart heb je er mee gemaakt..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Hilda en zo zie je maar weer je bent op zoek naar een paar afdrukjes en dan vindt je dit, helemaal leuk om er dan een kaart mee te maken. Alvast een fijne vakantie, heerlijk genieten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.