maandag 7 april 2014

Hoera....


Hallo,

Na een gezellig en druk weekend is het weer maandag. We hebben zaterdag wat rododendrons in de tuin gezet en mijn man en zoon hebben een vloertje gestort voor ons nieuwe (tweede hands) prieeltje. Nu druk het huis schoon maken en alles uitwassen want we gaan vrijdag met vakantie!! Heeeeerlijk wat heb ik daar zin in. Even heerlijk resetten. Dit keer twee kaartjes met weer rest materialen en ingekleurd met distress inkt. 






Joy crafts Vintage Flourishes 6003/0029,
Joy crafts digi tekst.
Xcut Docrafts XCU 503006,
stempel kikker: Penny Black 3702J.




Bij dit kaartje heb ik een 
Joy crafts mal 6002/0147 en
Xcut Docrafts XCU 503006 gebruikt.
Magnolia stempeltje.


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda.




6 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Hele mooie restjeskaarten dus -echte- scrapkaarten, leuke digi's en je kaartjes zien er weer keigaaf uit..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je kaartjes Hilda, ik vind ze supermooi en hoe een fijn vooruitzicht om vrijdag met vakantie te gaan, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes Hilda en leuke digi,s
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.