donderdag 10 april 2014

Een kaartje omdat.....


Hallo,

Nog even een tweetal kaartjes voor ik echt op vakantie ben.... Wat kun je druk zijn voordat je weg gaat. Maar we hebben alles onder controle :-D. Bij deze kaartjes zijn de afdrukjes ingekleurd met aquarel verf. De afdrukjes heb ik van een mede kaartenmaakster gekregen. Met de bedoeling om ze in mijn vakantie in te kleuren....maar ik kon het niet laten om er alvast 2 in te kleuren. En er vervolgens, met papier uit de restjes bak kaarten van te maken.




Tag Joy Crafts 6002/0269,
tekst Joy Crafts 6410/0010,
bloem Joy Crafts 6002/0068
aquarel verf van Gogh Talens.




Bij dit kaartje:
vogel kooitje Joy Crafts Vintage Flourishes 6003/0034,
aquarel verf van Gogh Talens,
lint en bloemetjes.


Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda


5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes Hilda en heel veel plezier op vakantie, geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer ,lekker vrolijk, ! en alvast fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Ze zien er weer prachtig uit, zó mooi ingekleurd en met de restjes zijn ze supermooi geworden, liefs Ans\
    p.s. fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.