maandag 3 maart 2014

Raderen en...... naaien

Hallo,

Allereerst bedankt voor de leuke reacties. Het is altijd weer ontzettend leuk om die te lezen. En welkom aan mij nieuwe volgers. Hoop dat we veel van elkaar kunnen leren.
Dit keer een kaart op verzoek. Nu met de andere achtergrond stempel van Viva. Deze en de vorige kaart "naaien" (klik op naaien) hebben een achtergrond stempel Textiel van My paper world. Het papier van Pion Design en de stans en stempel van Marianne Design passen er goed bij. De stempel heb ik met de kartel schaar uitgeknipt. De randen beïnkt met color box creamy brown. Het lint is volgens mij van American Crafts maar zeker weten doe ik dit niet. Dit is het resultaat. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.








Gebruikte materialen:
papier van Pion Design: Alma's Sewing Room PD 3408,
achtergrond stempel Viva My paper world Textiel 4003 085 00,
stempels Marianne Design Eline's winter thuis EC 0131,
Creatables  Marianne Design LR 0292,
Joy Crafts klosjes 6002/0059,
Tim Holzt hangertje,
label, lint, knoopjes en spelden.

Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda



4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Superleuke -naai-kaart heb je gemaakt helemaal mooi uitgewerkt met de paspopjes en de garenkaartjes, erg mooi..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Hilda, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda daar ben ik weer eens een keertje

    Leuke kaartjes heb je weer gemaakt
    We zien elkaar weer gauw
    Groeten Geazuurveld

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.