dinsdag 25 maart 2014

Pauze


Hallo,
Daar zijn we weer.....Binnenkort ga ik met vriendinnen aan de freubel. Het was de bedoeling om kaartjes te maken m.b.t. naaien. Daar heb ik er twee van gemaakt maar die zijn inmiddels niet meer in mijn bezit. Gelukkig hebben we de foto's nog (hi...hi...). Vandaar deze kaart. Het is een model wat uitgestanst is met de Go-Kreate mal. Het papier is van Pion Design "Alma's Sewing Room".



hangertje van Tim Holtz met bijpassend lint. 
Het klosje is van Joy Crafts 6002/0059.


Stempel naaimachine: Marianne Design Eline's Winter Huis EC 0131

















Labeltje met tekst stempel van Joy Crafts 6410/0010,
paspop Marianne Design creatables LR 0292,
Viva My Paper World "Background Teztile" 4003 085 00,
spelden, bloemetjes, kant en houten knoopjes.

Bedankt voor je bezoekje 
groetjes Hilda





2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Hilda, ik vind hem prachtig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super mooi en mooi hoor met het naaithema!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.