zaterdag 22 maart 2014

Oma's lieve schat...(ten)...


Hallo,

Van de week heb ik mijn nieuwe kleurtjes van aquarel verf uitgeprobeerd. Op woensdag is mijn oppas dag en de kleinkinderen vonden de plaatjes zo leuk dat ze vroegen of ze die mochten hebben. Toen heb ik ze beloofd om er een kaart van te maken en dat ze die dan via de post thuis gestuurd krijgen. Dat waren twee plaatjes.....en aangezien wij zes kleinkinderen hebben moest ik nood gedwongen (en dat vond ik erg!!! :-D ) nog vier plaatjes inkleuren. En er kaartjes van maken. Gelukkig heb ik daar geen hekel aan en doe ik dit graag! Hier komen ze eerste drie.......






materialen:
papier uit de restjes bak,
aquarel verf van Gogh Talens (napjes),
Stempel Marianne Design Eline's words EC 0138,
gestempeld op band van de Action,
bedeltjes en houten figuurtjes
en roze knoopjes van Xenos.

In het volgende bericht de andere drie.
Bedankt voor je bezoekje
groetjes Hilda



3 opmerkingen:

  1. Wouw wat een mooie kaarten Hilda,...
    Sorry dat ik zo laat reageert, maar het is hier thuis erg druk met van alles.
    Fijn weekend
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit superleuk en prachtig gemaakt Hilda, daar zullen ze heel blij mee zijn, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.