vrijdag 28 maart 2014

knutselavondje

Hallo,

Woensdagavond was het een heerlijk knutselavondje bij Monique. Ik heb die avond twee kaartjes gemaakt n.a.v.twee sketches van Pinterest. Bijna dan....eentje heb ik thuis ingekleurd met aquarel verf. Het was dus werken zonder maten. Het is dacht ik aardig goed gelukt..





Deze is ingekleurd met aquarel verf.....


......en deze met kleur potloden.

Het tekst stempeltje is een digi van Noor Joy Crafts.
Bij de bovenste kaart is het rode rondje uitgestanst met:
Die-namics Stitched Circle STAX
Zo ook het rondje van het stempelafdrukje bij de onderste kaart.

Bedankt voor het langs komen,
groetjes Hilda





5 opmerkingen:

  1. Hé Hilda,
    Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!! en prima gelukt!
    Alleen een beetje jammer dat je, je link door de afbeeldingen doet.
    Kun je dat niet een beetje eronder of boven zetten, zonde van je mooie kaarten.
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat een mooie, strakke kaarten, leuke digi's mooie sketches, prachtige kaartjes leuk is die mal van MFT, fijn weekend , liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Hilda, ik vind ze supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieverdjes heb je gemaakt en heel vriolijk papier!

      Verwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.