zaterdag 1 maart 2014

60 jaar van harte!

Hallo,

Deze kaart is gemaakt ter ere van het 60 jarig huwelijks jubileum van de oma en opa van mijn schoondochter. Dit keer gebruik gemaakt van de Go-Kreate mal. De stempel is ingekleurd met distress inkt. De randen ruw gemaakt en beïnkt. 




Gebruikte materialen:
Go-Kreate mal Larges Frame 18002,
papier o.a. graphic 45,
stempel Joy Grafts 6410/0044,
stampendous Frantage Shabby Blue,
tekst Eline's words EC 0138,
houten cijfers Artemio 14001424,
sleutel Graphic 45,
bloemetjes en lint.

Bedankt voor je bezoekje 
groetjes Hilda


7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Hilda, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Super zeg !! wat een leuke kaart, mooi model, prachtig ingekleurd é afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super uit Hilda!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met veel mooie details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Hilde.
    wat een mooie opgebouwd kaart en prachtig van kleuren combinatie.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaart heb je gemaakt Hilda.
    Ik zag je kaart pronken op de facebookgroep van Studiolight ;)
    Supermooi gekleurd heb je - ik vind het een echte beauty!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.