zondag 23 februari 2014

Stempelkaartjes

Hallo,

Vandaag weer lekker kaartjes gemaakt. 
Het idee heb ik van pinterest. Als je daar op kijkt ben je zo weer een uur verder....... 
Eerst aan het stempelen gegaan. Diverse inkten uitgeprobeerd en het lukte wonderwel. Vivid! inkt gaf het mooiste resultaat. Mooie heldere kleuren. 
Voor de achtergrond heb ik een stempel van Marianne Design Eline's vintage EC 0095 of van Kaiser Craft keys CS 801 gebruikt. De bloem op de voorgrond is van Joy Crafts Noor Silhouettes Flowers 6410/0048. De tekst  is van Hero Arts LL165 of Joy Crafts Noor 6410/0021. De vlinder is van Joy Crafts  6002/0027.












Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes Hilda.


7 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaarten ik vind ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten. Die roze vind ik geweldig.
    Ja pinterest is verslavend.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten Hilda, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten Hilda,,,,,,prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten Hilda,,,,,,prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat heb je dat prachtig gedaan!
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er prachtig uit Hilda, alle kleuren zijn mooi.,de stempel en de vlinders combineren erg mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.