dinsdag 4 februari 2014

"Smile".

Hallo,

Het weekend lekker bezig geweest met deze lay-out. Gisteren de puntjes op de i gezet. Wat is het graphic 45 papier toch mooi. Toen ik dit blok: "A ladies diary", zag dacht ik direct aan deze foto. De foto is in de zomer van 2012 gemaakt. De kwastjes, 'tassels'  van Marianne Design passen er precies bij.
Wat leuk dat er weer nieuwe volgers bij zijn. Welkom en heel veel kijkplezier.







Gebruikte materialen:
papier van Graphic 45: "A ladies Dairy",
label Joy! Crafts 6002/0161,
tassels Marianne Design JU 0889,
letters American Crafts Nutmeg,
knopen Xenos,
lint en bloemen.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.




6 opmerkingen:

  1. Super leuk en gezellige lo...en ik wil voooorjaaar! Met deze kleuren verlang ik naar een zonnetje... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Het papier is prachtig, ik heb ook zo'n blok, super voor een LO, maar voor kaarten iets minder geschikt..leuk LO en een prachtige foto..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende layout Hilda, supermooi is dit papier inderdaad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi.....en dat papier..ja, dat is ook geweldig mooi. Super om op deze manier te verwerken.
    groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hilda,
    Idd heel mooi verwerkt met je papier .Mooie details leuke creatie.
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Hilde
    wat een leuke en vrolijke layout is dit en je staat super goed op de foto.
    alles is afgewerkt met mooie details.
    toppie hoor!.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.