donderdag 27 februari 2014

Naaien

Hallo,

Na een morgen samen met mijn dochter over de markt na lapjes gezocht te hebben belandde wij in een hobbyzaak. Zij zocht naar een boek/blad waar leuke cadeautjes in staan om te naaien. Ik kon het niet laten even bij de nieuwe artikelen te kijken......Heel snel dan even......Daar zag deze achtergrond stempel van Viva en ja ik had meteen een idee. Ik heb nog papier van Pion waar ik erg zuinig op ben, en daar is deze kaart van gemaakt. Mijn moeder naaide ontzettend veel  vandaar dat ik hier wel wat mee heb. 
Vandaag druk ik even op PAUZE en geniet!










Gebruikte materialen:
papier van Pion Design Alma's Sewing Room PD 3408,
My paper World Viva achtergrond stempel Textiel 4003 085 00,
Marianne Design Creatables LR 0292,
label tekst Joy Crafts 6410/0010,
stempel naaimachine Eline's winter huis EC 0131,
lint, houten klosjes, bedeltjes en speldjes.

bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda




1 opmerking:

  1. Hoi Hilda,
    Hele leuke stempel en wat combineert dat Kraft en heldere blauw mooi met het papier, erg mooi..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.